Blog – leren en ontwikkelen

  1. LTI, de noodzaak van een standaard

    LTI, de noodzaak van een standaard

    CAPP LMS ondersteunt zowel LTI 1.1 als 1.3. Het afgelopen jaar zijn er via CAPP LMS meer dan 1.000.000 e-learning modules gestart door gebruikers via LTI. De resultaten komen enerzijds van modules van externe aanbieders maar anderzijds, in toenemende... Lees verder

    Jan Lulof en Peter van Delden | | Leestijd: ± 2 min.
  2. Pulslos Leben

    Pulslos Leben

    Het ongelofelijke verhaal over mensen die leven met een kunsthart / LVAD Het is 10 juli 2010 als ik op mijn kamer lig op de bovenste verdieping van de Medizinische Hochschule in Hannover. Morgen speelt Nederland de WK-finale tegen Spanje. De Duitse... Lees verder

    Hans Veeger | | Leestijd: ± 3 min.
  3. Leerpaden bouwen met Agile Air

    Leerpaden bouwen met Agile Air

    Op donderdagochtend 30 maart zaten we met zo'n 45 deelnemers van ongeveer 20 klantorganisaties in een inspirerende sessie over het ontwerpen van een leerpad. In vijf verschillende break-out sessies gingen de deelnemers uiteen om aan de hand van vooropgestelde... Lees verder

    Els Hoekstra | | Leestijd: ± 3 min.
  4. Defacto’s zorgcontent: In gesprek met de makers

    Defacto’s zorgcontent: In gesprek met de makers

    Defacto duikt de inhoud in? Je leest het goed, dit jaar zijn we druk bezig geweest met de ontwikkeling van leercontent. Het doel was om actuele en kwalitatieve leercontent te ontwikkelen, die zorgprofessionals ondersteunt bij hun werk. Vers van de... Lees verder

    Emma Kwee | | Leestijd: ± 5 min.
  5. Certe start met het ontwikkelen van haar content in Agile Air

    Certe start met het ontwikkelen van haar content in Agile Air

    Certe is een organisatie voor integrale medische diagnostiek en advies voor de eerste- en tweedelijnszorg. Voor Certe is het volgende van belang; dat er zicht is op het gebruik van de content, dat deze laagdrempelig up-to-date is te houden door de... Lees verder

    Joost Bakhuizen | | Leestijd: ± 1 min.
  6. Klanten ontvangen het jaarlijkse reCAPP glossy magazine

    Klanten ontvangen het jaarlijkse reCAPP glossy magazine

    Defacto kenmerkt zich door haar betrokkenheid bij de Zorg, en haar klanten. Dat blijkt onder andere uit het jaarlijks, door customer succes, gratis toegezonden reCAPP magazine over alle organisatie brede leeractiviteiten. Hierin staat een uitgebreid... Lees verder

    Jacco Muller | | Leestijd: ± 1 min.
  7. Medewerkers motiveren en inspireren met vernieuwde contentkanalen bij Anna Zorggroep
  8. Customer succes sluit 2022 af met Featureshow

    Customer succes sluit 2022 af met Featureshow

    Ook dit jaar hebben we het jaar weer met een “Feature Show” afgesloten. Meer dan 60 klanten hadden zich voor deze online liveshow ingeschreven. Minimaal 2 keer per jaar geven we exclusief voor onze klanten een online show van alle nieuwe features die... Lees verder

    André Bruinink | | Leestijd: ± 3 min.
  9. Werkplekondersteuning met QR kaarten

    Werkplekondersteuning met QR kaarten

    Voor het goed ondersteunen op de werkvloer, staat de medewerker op de werkvloer centraal. Waar heeft diegene behoefte aan en op wat voor manier kan diegene ondersteund worden? Als eenmaal deze vraag beantwoord is en je weet hoe je de informatie aan... Lees verder

    Els Hoekstra | | Leestijd: ± 3 min.
  10. 5 tips voor het opstarten van performance support

    5 tips voor het opstarten van performance support

    De medewerker ondersteunen op de werkvloer. Veel organisaties willen het, maar weten vaak niet waar ze moeten beginnen. Wij zetten 5 tips op een rij, zodat ook jij performance support succesvol in kan zetten. Tip 1: Ga in gesprek met de werkvloer Lees verder

    Els Hoekstra | | Leestijd: ± 4 min.