Customer succes sluit 2022 af met Featureshow
Ook dit jaar hebben we het jaar weer met een “Feature Show” afgesloten. Meer dan 60 klanten hadden zich voor deze online liveshow ingeschreven. Minimaal 2 keer per jaar geven we exclusief voor onze klanten een online show van alle nieuwe features die in de afgelopen periode geïntroduceerd en beschikbaar gekomen zijn in ons leerecosysteem (CAPP LMS).
Het idee achter de Feature Show
- Het presenteren, met voorbeelden van de toepassing, van nieuw beschikbaar gekomen functionaliteiten.
- Optimaal gebruik van de beschikbare functionaliteit, en daarmee de best mogelijke ondersteuning van medewerkers en organisaties mogelijk maken.
- Directe feedback krijgen over de nieuwe features wat input kan zijn voor doorontwikkelingen of aanpassingen.
Bovenstaand is kenmerkend voor Defacto: streven naar een optimaal gebruik van de mogelijkheden die de CAPP Leerecosysteem biedt, proactief contact met de klanten houden, goed luisteren en doorvragen naar de vraag achter de vraag. Onder meer hierdoor hebben we met regelmaat aansprekende vernieuwingen kunnen presenteren. Dat kunnen we alleen door goed vakmanschap van alle Defacto medewerkers, onze klanten als externe collega’s te beschouwen, en de ambitie om de Zorg vakkundig te willen ondersteunen zodat er optimaal gepresteerd kan worden, en de kosten & risico’s laag houden.
Als we daarom zeggen dat we een actief klantcontact hoog in het vaandel hebben staan, dan is dat geen opmerking zoals veel van onze concurrenten claimen. We maken het ook waar. Een voorbeeld hiervan is de responsetijd bij onze Customer Support & Succes (CSS). Bij Defacto maak je geen ticket aan als je een vraag hebt, maar chat je direct vanuit onze software met de hele Defacto organisatie.
Onze CSS-doelstelling is dat de klant binnen 10 minuten inhoudelijk antwoord krijgt op zijn vraag. Dus geen mailtje op een aangemaakt ticket met: “We hebben uw vraag ontvangen; één van onze consultants zal contact met u opnemen.” Bij Defacto heeft de klant, zonder eerst een ticket in te moeten boeken, direct contact met een specialist en krijgt binnen 10 minuten antwoord. Nou lijkt die 10 minuten inhoudelijke responstijd erg ambitieus maar in de praktijk, over 2022, ligt deze nog een stuk lager! Test het maar, of vraag een van onze klanten.
Voorbeeld van nieuwe ontwikkelingen
Een voorbeeld van de kosten & risico’s laaghouden is de recent beschikbaar gekomen nieuwe versie van onze auteursomgeving (om zelf leerinterventies te maken) met daarin geïntegreerde Performance Support (Taakondersteuning) functionaliteit. Als organisatie maak je hiermee je eigen digitale leerinterventies met tekst, beeldmateriaal, video etc. Onderdelen uit die zelfgemaakte leerinterventie kunnen direct ingezet worden als taakondersteuning. De leerinterventie wordt ingezet voor een training of is onderdeel van een integraal leerpad. De onderdelen kunnen als gevolg van de meegegeven metadata direct ontsloten worden als antwoord op een acute vraag van een medewerker. Met twee klikken is bijvoorbeeld een video over het specifieke onderwerp van de vraag beschikbaar. En natuurlijk alleen wanneer die betreffende medewerker geaccrediteerd is om de handeling te mogen uitvoeren.
Maar er kunnen ook direct QR-codes gemaakt worden waarmee bijvoorbeeld informatie over de bediening/instructies van mobiele medische apparatuur (infuus- & voedingspomp) of materiaal (katheter) ontsloten kan worden.
In de performance support omgeving wordt informatie over het gebruik van de Taakondersteuning onderdelen bijgehouden waardoor de “eigenaar” van specifieke onderdelen deze kan aanpassen wanneer dit noodzakelijk blijkt en de kwaliteit van het aanbod gewaarborgd blijft. Maar ook of de gebruikte zoektermen overeenstemmen met het beschikbare aanbod en die eventueel aangepast moet worden voor een optimale match met de vraag die gesteld wordt.
Het geheel draagt bij aan het bevorderen van de kwaliteit van de zorg, reductie van kosten als gevolg van foutief gebruik van apparatuur en materiaal, en medewerkers die met vertrouwen en efficiënt hun taak uitvoeren.
Meer weten?
Kortom, als je meer wil weten over hoe Defacto zich onderscheidt met haar producten en als organisatie, een telefoontje naar ons kantoor kan een eerste stap zijn naar een compleet nieuwe ervaring!